CMT Advisory asystuje w międzynarodowym projekcie badawczym GUESSS

2 marca 2016

CMT Advisory wspiera Instytut Biznesu Rodzinnego w koordynacji projektu badawczego GUESSS na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

GUESSS (Global University Entrepreneurial Spirit Students’ Survey) to międzynarodowe badanie studentów diagnozujące ich skłonność do przedsiębiorczości. Projekt ma charakter cykliczny i jest realizowany co ok. dwa lata, nieprzerwanie od 2003 roku. Koordynatorem międzynarodowym projektu GUESSS jest Uniwersytet St. Gallen w Szwajcarii, natomiast w Polsce funkcję tę sprawuje Instytut Biznesu Rodzinnego. W poprzedniej edycji badania wzięło udział ponad 109 000 studentów z 759 uczelni z 34 krajów na świecie. W gronie państw uczestniczących w poprzedniej edycji projektu znalazła się również Polska. Dane zebrane podczas realizacji badania stanowić będą ważne aktywa oraz punkt wyjścia do późniejszych analiz i publikacji.