CMT Advisory redaguje sekcję finansową serwisu Familybusiness.pl

1 sierpnia 2016

W ramach współpracy z Instytutem Biznesu Rodzinnego, CMT Advisory będzie odpowiedzialne za redagowanie sekcji finansowej serwisu familybusiness.pl

CMT Advisory będzie odtąd dostarczać dwa rodzaje treści: artykuły specjalistyczne, pisane przez menedżerów oraz felietony, autorstwa członków zarządu. Na marginesie warto przypomnieć, że Maciej Stradomski pełni funkcję Przewodniczącego Rady Programowej Instytutu, zaś Piotr Stobiecki zasiada jako ekspert firm rodzinnych w strukturach IBR-u.

Artykuły będą pojawiać się systematycznie, w odstępach dwutygodniowych. Już teraz zapraszamy do zapoznania się z pierwszymi dwoma: Finansowe metody motywowania pracowników oraz Rozwój firmy zależy od rozwoju sukcesora.

Jednocześnie przypominamy o formule Śniadań czwartkowych odbywających się raz w miesiącu i poświęconych tematyce firm rodzinnych. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w wydarzeniu proszone są o informację mailową pod adresem 

 

———

Instytut Biznesu Rodzinnego powstał w Poznaniu w 2011 roku z inicjatywy dr Adrianny Lewandowskiej i działa na zasadach non-profit. Jego celem nadrzędnym jest wspieranie polskich przedsiębiorców rodzinnych oraz badaczy zajmujących się szeroko pojętą tematyką przedsiębiorczości rodzinnej. Instytut Biznesu Rodzinnego pełni funkcję Centrum Wiedzy o firmach rodzinnych. Swoje cele realizuje poprzez:

  • Prowadzenie badań naukowych i analiz dotyczących przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce i za granicą;
  • Formułowanie idei i koncepcji profesjonalizacji przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce;
  • Tworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy światem nauki i biznesu;
  • Stymulację rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej w kolejnych pokoleniach przedsiębiorców.