Przejdź do treści

Błażej Jelonek
Menedżer ds. MarketinguWykształcenie i wyróżnienia
- absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
- absolwent studiów licencjackich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- podyplomowe studia w Collegium da Vinci, kierunek Product & Brand Management
Doświadczenie
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowych
- praca jako menedżer produktu (Software Product Management)
- marketing efektywnościowy (Performance Marketing)
- analiza i wdrażanie narzędzi internetowych do automatyzacji marketingu
- organizacja i prowadzenie szkoleń
Wybrane projekty
- menedżer produktu odpowiedzialny za kontakty z klientami, rozwój funkcjonalny i promocję systemu informatycznego do prowadzenia spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami (SGN)
Hobby
- zainteresowania zawodowe: automatyzacja marketingu, nowe technologie w narzędziach marketingowych, Customer Experience
- prywatnie: sporty hokejowe, góry, rock progresywny, literatura non-fiction
Szanujemy Twoją prywatność!
Drogi użytkowniku. Nasza strona przetwarza dane osobowe, które możesz przekazać dobrowolnie podczas wypełniania formularzy. W pełni decydujesz o swoich danych osobowych i masz prawo do ich usunięcia. Strona jest bezpieczna i spełnia wymagania RODO. Używamy również plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć. Polityka prywatności i cookies
Manage consent