Multiagencja Unilink łączy się z pośrednikiem ubezpieczeniowym Insurance Service. Dzięki tej transakcji powstanie największy agent ubezpieczeniowy nad Wisłą, zatrudniający 8 tysięcy sprzedawców polis.

W 2016 roku multiagencja Unilink sprzedała ubezpieczenia za ok. 330 mln zł. Fuzja  z Insurance Service spowodowała zwiększenie składek do 450 mln zł.  Prezes multiagencji  już w zeszłym roku deklarował, że jego firma chce w 2020 roku osiągnąć 1 mld zł  przychodu ze sprzedaży polis. Podkreślił też, że cel ten będzie trudny do osiągnięcia bez akwizycji. Wspomniane połączenie przybliża multiagencję do osiągnięcia założonego celu.

W ubiegłym roku spółka kupiła spółkę Voxen, która zajmuje się sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych w kanale dealerskim. Wśród jej klientów znajdują się m.in. salony samochodowe marek Suzuki, Kia, Nissan, Mitsubishi oraz Fiat.

Celem władz Unilink jest zbudowanie najlepszej i największej multiagencji ubezpieczeniowej w Polsce.

Wstecz