Błażej Jelonek

Młodszy Menedżer ds. Marketingu

Wykształcenie

  • absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
  • absolwent studiów licencjackich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Doświadczenie

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowych
  • praca jako menedżer produktu (Software Product Management)
  • marketing efektywnościowy (Performance Marketing)
  • analiza i wdrażanie narzędzi internetowych do automatyzacji marketingu
  • wdrożenie nowej strony internetowej firmy
  • organizacja i prowadzenie szkoleń

Wybrane projekty

  • menedżer produktu odpowiedzialny za kontakty z klientami, rozwój funkcjonalny i promocję systemu informatycznego do prowadzenia spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami (SGN)
  • menedżer projektu wdrażania nowej strony internetowej firmy Espeo Software

Hobby

  • zainteresowania zawodowe: automatyzacja marketingu, nowe technologie w narzędziach marketingowych, Customer Experience
  • prywatnie: sporty hokejowe, góry, rock progresywny, literatura non-fiction