Megafuzja wśród agentów ubezpieczeniowych
Multiagencja Unilink łączy się z pośrednikiem ubezpieczeniowym Insurance Service. Dzięki tej transakcji powstanie największy agent ubezpieczeniowy nad Wisłą, zatrudniający 8 tysięcy sprzedawców polis.
W 2016 roku multiagencja Unilink sprzedała ubezpieczenia za ok. 330 mln zł. Fuzja z Insurance Service spowodowała zwiększenie składek do 450 mln zł. Prezes multiagencji już w zeszłym roku deklarował, że jego firma chce w 2020 roku osiągnąć 1 mld zł przychodu ze sprzedaży polis. Podkreślił też, że cel ten będzie trudny do osiągnięcia bez akwizycji. Wspomniane połączenie przybliża multiagencję do osiągnięcia założonego celu.
W ubiegłym roku spółka kupiła spółkę Voxen, która zajmuje się sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych w kanale dealerskim. Wśród jej klientów znajdują się m.in. salony samochodowe marek Suzuki, Kia, Nissan, Mitsubishi oraz Fiat.
Celem władz Unilink jest zbudowanie najlepszej i największej multiagencji ubezpieczeniowej w Polsce.