Banki tradycyjne w dobie wzrostu popularności banków cyfrowych – badanie naukowe
Czy banki tradycyjne obawiają się konkurencji ze strony banków cyfrowych? Co przyciąga klienta detalicznego, a co go zniechęca do banków cyfrowych? Jak będzie się rozwijać sektor bankowości tradycyjnej pod wpływem innowacji płynących z sektora cyfrowego? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w publikacji naukowej pt. „Digital-Only Banks – Retail Banks for Retail Customers Only?” stworzonej z udziałem naszego eksperta.
Autorzy monografii, czyli dr Katarzyna Schmidt-Jessa oraz członek zarządu CMT dr. hab. Maciej Stradomski, prof. UEP prezentują w niej wyniki badań przeprowadzonych wśród menedżerów i dyrektorów odpowiedzialnych za procesy digitalizacji banków tradycyjnych.Pełna wersja artykułu dostępna jest w czasopiśmie naukowym Journal of Banking and Financial Economics: Digital-Only Banks – Retail Banks for Retail Customers Only?